Vítejte na stránkách prvního českého offroad-trial-prototypu

Technické údaje vozu:
Motor:VW VR6
benzín, 6-válec
2.8L 200hp
Nápravy:portálové - Volvo C303
Rám:trubkový
Váha:1450kg


Aktuálně

Aktuální informace také na Facebooku

https://www.facebook.com/OffroadTrial4x4

pozvánka na Eurotrial 2016

Zveme všechny příznivce offroadtrialu na Eurotrial 2016, který se bude konat 29.-31.července tentokrát v Německu u města Gschwend.

Eurotrial 2015 - Itálie - San Marino

Máme 1. místo !!!

24. - 26.července 2015 se konal v italském San Marinu Eurotrial 2015.
Po víkendovém zápolení se nám podařilo s velkým bodovým odskokem získat 1.místo. A nejen my se snažili, z celkového počtu 6 českých závodících posádek bylo 3x umístění na bedně.


vvvROK 2014vvv
vvvROK 2013vvv
^^^ROK 2012^^^

 3. listopadu - Kladno - závěr sezóny

Tak je za námi poslední závod letošní sezóny. Doufáme, že se našim příznivcům letošní soutěžení líbilo a že nám budou fandit i v těch dalších letech.
Zde je pár foteček, jak to v Kladně vypadalo...

A ještě pár foteček od dalšího fotografa....

 13. a 14. října - 7.MČR Tanvaldská kotlina

Tak se to zase povedlo :) !
První a druhé místo, to potěší :) trochu pomuchlané a omlácené auto, jedna prasklá poloosa a jeden defekt :( a nakonec prasklé uložení přední nápravy :(, ale pěkné závody to byly....

Kuklíno

Jinak doufáme, že se většině závodníkům i návštěvníkům tanvaldská kotlina líbila a věříme, že to nebyly poslední závody v Tanvaldu a že se budeme moci těšit opět na příští rok.

 5.srpna 2012 - Eurotrial 2012 - Švýcarsko


Tak se nám to konečně podařilo, posádka Bohdan Nowy + Pavel Kukla vybojovala
1. místo na Eurotrialu 2012 !!!

Evropa je naše


„Evropa je naše“ ozvalo se z auta po projetí poslední sekce na Eurotrialu ve Švýcarském Auensteinu. Ve velké pohodě, vybojovali Bohdan Nowy a Pavel Kukla titul mistrů Evropy v kategorii Prototyp. Posádka startovala s perfektně připraveným speciálem Long Spider Pavla Rakušana.

Na cestu do Švýcarska jsme se vydali v pondělí večer, cesta ubíhala zprvu dobře. Za Berounem se ozvalo ve vysílačce „svítí mi kontrolka a kouří se z motoru“. Zastávka v Žebráku a výměna čerpadla řízení v jednom z aut. Čerpadlo přivezl z Tanvaldu čtvrtý do party Petr Kousal. Další malinké zpestření bylo někde v Německu na dálnici, kde se zase ozvala vysílačka: „máš defekt“. Výměna proběhla jako u F1. Tím jsme si vybrali smůlu. Pak se jen a jen dařilo.

Do Auensteinu jsme přijeli v úterý odpoledne. Hned u brány jsme sundali Závoďák z vleku, zaparkovali vlek a jeli se zabydlet. Ještě ten den jsme se šli podívat do Park fermé na konkurenční „zbraně“. Zaujalo nás pár nových strojů, nejvíce však nové autíčko, které postavil a řídí 3 násobný mistr Lars Dahl a také španělský, zcela nový speciál.
Středa byla odpočinková na aklimatizaci, koupání v řece a podobně. Šli jsme se seznámit s terénem a náročností trialů. Trialy byly různých povrchů. Některé na hlíně a jílu, některé na vápenci, který se malinko drolil. Jeden byl vyloženě na kamenech.

Ve čtvrtek jsme měli technické přejímky. České posádky prošly přejímkou bez vážnějších problémů, jen pár trubek a nějaká ta ruční brzda. Nakonec se všem podařilo upravit stroje tak aby prošly. Jelikož naše auto bylo jedno z prvních takovéto koncepce, komisaři měli hodně diskuzí ohledně b oblouku, který je mírně před opěradlem sedaček. Při pohledu na jiné stroje komisaři rozhodli, že auta projdou. Nám stačilo připevnit pásek zabraňující případnému vypadnutí nohy z vozu.

Pátek byl pohodový a v podvečer přišlo představení posádek, které proběhlo přímo v areálu lomu. Všude panovala dobrá nálada a pohoda.

První závodní den - sobota.
Po domluvě jsme se zařadili do trialu, který byl na vápenci. Dvě auta před námi a pak už ostrý start. Paráda, super, 0 trestných bodů - začátek perfektní. Pak sekce, ve které byl výjezd dost kolmý a bez rozjezdu. Po přejetí naskládaných kamenů to přišlo, jeden výjezd a pak plánované couvnutí, jedem, jsme nahoře, super, paráda.
Po třech projetých sekcích 3 trestné body, to je nádhera!!! Pak přišly ještě další 0, ale i pár trestných bodíků. Po sobotě celkem 73 bodů. Při odevzdávání výkazu na nás koukali, jako bychom spadli z nebe, a to jsme měli odjeto kolem 15 hod. Zašli jsme se podívat, i na jiné posádky, které jsme přes den moc nepotkávali. Koupačka a relax. Dobrá nálada v našem stánku panovala i nadále. Malinko nám náladu kazili místní rozhodčí, kteří občas neviděli to, co by vidět měli. Hlavně asi nevěděli.

Druhý závodní den, - neděle.
Začalo to na stejné sekci jako v sobotu. Po nočním dešti jsme malinko vyčkávali a pozorovali, jak se stroje na promoklém terénu budou prodírat přes překážky. Při prohrábnutí se kolo dostalo na suchý podklad. Terén se trošičku změnil, ale ne tak moc, aby se nedalo pokračovat. I druhou sekci jsme měli opět stejnou jako v sobotu. Auto jedoucí před námi (finská posádka, která celkově skončila na 3. místě) jela, když zasvítilo slunce. Pak komisaři vyprošťovali nepojízdné auto z vedlejší sekce, začalo pršet. Trošičku nás to naštvalo a malinko rozhodilo. Nicméně jim to nebylo nic platné, auto s Boďou za volantem makalo jako hodinky.
Poslední trial byl na hlíně. Ve frontě před námi bylo pár prototypů, které jely moc dobře. Ale nám se dařilo, branky byly postavené částečně v obráceném směru a některé jen v jiném pořadí. Při projetí poslední branky jsme už měli jasno „Evropa je naše!“
Při odjezdu do depa, uznale pokyvovali naši největší soupeři, kterým už bylo jasno. Po odevzdání vozu do Park fermé a výkazu, jsme šli ještě povzbuzovat dalšího „jedoucího na bednu“ Radka Karase. Radek si nakonec vyjel krásné 4. místo v Prototypech. Cestou jsme potkali Olíka Vondráčka bez spojky v posledním trialu - nakonec také těsné 4. místo v Standartech.

Po dojetí posledních posádek, se čekalo do nočních hodin na oficiální vyhlášení výsledků. To, za čím jsme sem přijeli, se vyplnilo. Nezapomenutelný zážitek, když stojíte na pódiu a hrají hymnu na vaši počest. Večer byl plný radostí a slavení. I díky třetím místům v kategorii Modified a Promodified a dalším 4. místům a dalších super umístěních se Česko dostalo na krásné 3. místo v bodování národů. Parádní výsledek a můžeme být hrdí. Je na místě i poděkování vedení národního týmu za dobře vykonanou práci a hlavně za včasné a věcné informace k dění v ET.
V našem případě jde o veliké zúročení dosavadní usilovné práce na tomto speciálu. Vývoj byl dlouhý a náročný, plný omylů a pokusů. Long Spider byl v loňském roce přestavěn z Big Spideru, který sloužil 4 roky ve dvou posádkách. Oba tyto vozy vznikly v dílně a pod vedením Pavla Rakušana. Na stavbě Spideru se rukama i hlavou usilovně podílel i Bohdan Nowy, Petr Kousal a Pavel Kukla.

Děkujeme všem, kteří nás podporovali a věřili v tento úspěch. Děkujeme moravským přátelům a rodinám za super zázemí a vnesení pohody do našeho závodění.

Kuklíno

 3.června 2012 - 4.MČR - Čadca - Podzávoz (SK)


Již klasický předprázdninový závod na slovenském terénu u Čadce.

vvvROK 2011vvv